Fredagsfynd

Fyndat i Budapest

Budapest klädutbud är väl inte det mest spännade men vissa små pärlor kan man allt hitta:D
Bland massor av polyester och fuskpäls hittade jag en beige oversize väska och ett par små roliga armyballerinor! Kommer bli perfekta till mörkblå stuprör och en skir topp! Det är bara våren som fattas nu! Det bästa fyndet är ändå min icke-bilddokumenterade-snor-silvriga-vindjacka jag slog till på! Den är underbar!
Imon beger jag mig hemåt...:(  Göteborg lockar inte alls just nu but a woman got to do what a woman has to do!
CYA

Kommentarer
Postat av: Maja

Shyssta shooooooes....:) kommer det några streetfashion bilder B.P tro? Det hade varit kul! :)

2007-03-05 @ 16:00:52
Postat av: Maja

Glömde att tipsa er om elle.se! jag har glidit runt där hela dan och är överförtjust! Kan ni inte skriva något om dom genomskinliga klumpklackarna som tycks komma till våren! jag tycker dom e grymma! XO //Maja

2007-03-05 @ 16:09:44
Postat av: Atta och Linda

Hej Maja! Klart d kommer komma streetmode uppdateringar från Budapest. Helt klart! Vi har varit o spanat in elle.se sidan oxå! underbart att d finns ett sådant fashionutbud på svenska! We love! Plexiglaset elelr plasten...e sjukt häftigt! Genomskinligt kommer stort! Även detta va ett bra ämne för kommande inlägg! Tack för responsen! We LOVE!

Postat av: Augustmargit

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-06-15 @ 13:43:25
URL: http://augustmargit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback