T-shirt dax!

T-shirt dax!!

Efter en härlig eftermiddag på stan i vårsolen kände vi oss inspirerade att hitta t-shirts åt våra grabbar!! (så söta är vi )   Affärerna och onlineshoparna är fullkomligt överösta av snygga basplagg för killar! Vi hittade självklart ett  x-antal som föll oss i smaken...:)                         


        Binded Burt 498kr   
Afflication - Binded Burnt Orange 498kr

Whyszeck Sweden 450kr
193932-180
H&M 149kr
image182
Whipping Floyd
image183
Whipping Floyd
image184
Whipping Floyd
image185
T-shirt från HM
image186

Kommentarer
Postat av: Jonna

Den översta t-shirten va sjukt snygg.. va hittar man den?:)
♥J

Postat av: not so b

hej Atta och Linda! Vill först och främst tacka för en mycket intressant sida =). Kommer ha mycket nytta av den framöver. Mena, slippa behöva leta kläder, går ju bara in här och kollar vad som är hett.
Jag har dock lite klädbekymmer framöver. (hehe rimmar ju nästan) tror ni converse är inne i sommar igen? brukar nämligen köpa ett nytt par varje sommar (har vita, blåa, svarta, röda och stjärnbaneret) De är ju bara så himla skööna!

Mitt andra bekymmer: Har läst att det kommer vara inne med turban till sommar, stämmer det? Tycker i så fall personligen att det är lite otäckt. Mena, converse och turban passar väl inte ihop? Och vad är i så fall nästa steg? Fez? vad passar till det? Nä tacka vet jag mina cowboyboots och cowboyhatt!

Tack än en gång för en lysande sida!

Dirty Frank

2007-03-15 @ 21:55:46
Postat av: Atta och Linda

Hallå D. Frank! Vi tycker Converse är oslagabara så det är bara att köra vidare på dina tygdojor i alla dess former och färger!;) Sen om du vill kombinera dom med fez, turban eller cowboyhatt är bara upp till dig:) kör hårt o tack för ditt personliga inlägg;)

2007-03-19 @ 13:13:22
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: Mi

Grymma t-shirts! :) Den oranga var min favorit

2007-03-20 @ 17:28:19
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Fisa

Ja, Converse och fez vill jag se på killarna i sommar!

2007-03-21 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback