Killar vi Gillar

Vi har ett mission till alla er killar där ute! Börja digga Snook! Deras musikaliska talang ställer vi oss neutrala till men tjena va killarna kan klä sig! Dom har förmågan att alltid se så där irriterande super sköna ut. Så som man önskar att man kunde se ut en sleten söndag när man verkligen måste anstränga sig för att hitta den rätta combon. Dom fixar ”som-om-jag-skulle-bry-mig-looken-men-är-ändå-så-rätt” varje gång. We love it!


Snook


På P3 Guld galan körde de båda ynglingarna stenhårt på ”army” möter ”mitt-afrika” jackan. Den har funnits flera säsonger, i år bärs den fördelaktigt till smalare jeans, över skjorta eller t-shirt och till ett par tygskor. Den fungerar över såväl dressade plagg för att skapa spännande kontraster såväl som till en mer avslappnad stil. Vi har plockat ut några jackvarianter som vi tycker fungerar lika bra som Snooks.

Titta, njut och gör slag i saken köp vårens snyggaste jacka!

Army/Safari/Kavaj jackor

Fr.v; Armani, Asos 894kr, Elie Tahari, Hope 1118kr

Korta jackor

Fr.V; American Apparel, America Apparel, U by Umbro 894kr, Z Zegena

Sköna "tröj-jackor"

Fr. v; Ellos 299kr, Diesel 1490kr



 


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag undrar om det är kläderna eller killarna ni gillar ;)

Postat av: Jimmy W

Tjena, håller delvis med i resonemanget kring Snooks val av kläder. Tycker ni inte att de känns lite väl "påklädda". Jag får känslan av att de inte känner sig riktigt hemma i kläderna. Men det kanske är en gammal stereotyp bild av rappare jag har, att de måste ha en viss stil etc.
Tycker att ni ska kolla in Velours vårkollektion, den är sweet!! Mera sådant 8=)

keep up the goodwork.. tjenis..

2007-03-01 @ 22:37:17
URL: http://natureboys-vince.blogspot.com
Postat av: Jimmy W

Tjena, håller delvis med i resonemanget kring Snooks val av kläder. Tycker ni inte att de känns lite väl "påklädda". Jag får känslan av att de inte känner sig riktigt hemma i kläderna. Men det kanske är en gammal stereotyp bild av rappare jag har, att de måste ha en viss stil etc.
Tycker att ni ska kolla in Velours vårkollektion, den är sweet!! Mera sådant 8=)

keep up the goodwork.. tjenis..

2007-03-05 @ 12:16:45
URL: http://natureboys-vince.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback