Sporty Spice

Sportfånen är tillbaka and we like it a lot! Det bästa med den nonchalanta, superheta looken är att den fungerar på alla!! Nyckelorden är löst, ledigt, blanka material och uppseendeväckande färger i allt från metallic till accentfärgerna cerise, rött, smaragd samt konblått. Självklart matchas dessa härliga outfit-höjarna enklast med svart och vit bas. Låt inte accentfärgerna avskräcka er...om ni inte vill gå hela vägen och slå till på en knallgul jacka så satsa på en väska, ett linne eller en schysst keps…även de små detaljerna räknas ;) 

Tips för er som vill haka på trenden är att spana in H&M:s vårkläder där kan ni hitta allt från canvas bagar med silver och rosa print på, basebolljackor och riktigt snygga herr t-shirts med inslag av guld o silver i trycken!  

Nedan har vi lagt upp ett litet urval av modeelitens bidrag till vårens och sommarens garanterat skönaste trend! Enjoy!
DsquaredKim JonesEtroDKNYFelipe Oliviera BaptistaArmaniJean Paul Gaultier

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovade mig själv när jag insåg att tajtsen kommit tillbaka att jag aldrig skulle ta på mig dem. Nu är det mina favoriter. Och jag säger samma sak om metallic modet. Never och antagligen kommer det vara min bästis till sommaren. Over and out /Tess

Postat av: Karin

Åh, jag älskar både den mönstrade och vita kjolen, så om de gör mig sportig så why not?! Fast jag förmodar att ni redan vet ungefär vad jag kommer matcha med och jag är rädd för att det inte håller det sportiga måttet! ;-) Men jag gillar läget och tanten i mig glassar vidare, haha! /Karinsan

2007-02-22 @ 18:38:13
Postat av: Maja

Oh...I like it sporty to! Sitter å grämer mig lite för en svart keps i glansigt material som jag var å fingrade på på HM förra året! :/ Den hade varit perfekt! men men det kommer mer saker att slänga ut pengar på antar jag! :) Undra om passa i konblått...om jag inte minns fel va min balklännig konblå...så det borde ju funka...blått brukar inte vara min färg annars men nu är jag riktigt sugen att prova! Jackan på bilden är skitsnygg!

2007-02-25 @ 13:08:09
Postat av: Georgyvonne

Very Good! I love it.

2010-02-04 @ 13:51:54
URL: http://georgyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback