Lite bilder från förra helgen!

Lite bilder från förra helgen!

Min stackars kamera har åkt in på reparation igen *suck*. Men lyckades iallafall spara några partybilder från förra helgen.

Idag har solen lyst nästan hela dagen och man kan inte bli annat än glad, och shoppingsugen ;) Måste dock bli ett litet shoppingförbud för mig denna månad, har för tok för mycket kläder :)
 
193932-599 
Jessan från vänster: klänning från Zara. Linda i mitten: Klänning från Juicy. Jag: top: Marlene Birger och satinbrallor från Monki.

193932-600
Ina, Linda, jag och Madde.

Kommentarer
Postat av: Tess Style

ditt halsband var urläckert. vart har du köpt det? Kan du kanske ta en närbild på det också =)

Postat av: Linda

Tack tjejen :D min kamera är tyvärr på lagning men ska fixa en closeup så fort jag får den. Köpte det på Åhlens men det var ett tag sen :)

2008-02-08 @ 16:50:48
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: Tess @ Tess Style

Det var riktigt snyggt det lilla man ser iaf. Detta är ju det värsta med att man bor i Hbg då Åhlens här nere inte alls har samma utbud som Gbg har.

2008-02-10 @ 10:34:36
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback